niedziela, 27 marca 2016

Życzenia i te sprawy :P

Tym razem to nie Caxi, a ja składam życzenia w imieniu nas obu i dlatego...nie będzie wierszy. Niestety, wiem, że jesteście załamani, tak, mam tego świadomość, ale kiedyś obiecałam sobie, że nigdy więcej rymowanych życzeń ani pokazywania swoich poetyckich.... A zresztą napisałam niżej....

Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Wielkiej Nocy! Bogatego zająca, kolorowych, pięknych jajek, a przede wszystkim miłości w sercu i radości ze zmartwychwstania Jezusa!󾌳☺󾌰󾌬

Nie, nie będę pisać wierszy, bo i tak nikt ich nie czyta, rymy (jak również temat) są oklepane, a ja powinnam spędzać ten czas z rodziną, nie zaś na wymyślaniu poetyki na facebooka, bloggera itp. Wam również tego życzę - w ten jeden dzień oduzależnijcie się nieco od internetu.

/Anelim

Ps. Naprawdę wiem jakie to beznadziejne życzenia :(. Wybaczcie.

Ten gif jest dziwny. Serio. Boję się go o.o

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz