wtorek, 8 marca 2016

Dzień kobiet | 8 marca

Hello, tu Caxi.
Anelim kazała mi wysłać życzenia na dzień kobiet od nas obydwu, więc co innego miałam do roboty?...
Kiedyś nazywała mnie mistrzynią pisania życzeń, ale ostatnio nie mam do niczego głowy. Mimo wszystko spróbuję.

Życzę wszystkiego czego pragniecie,
Życzę wiedzy o tym czego nie wiecie,
Życzę z rzeczy małych radości,
Życzę codziennej miłości,
Życzę miłości wiecznej,
Nie tylko walentynkowo-świątecznej,
Życzę więcej nocy prześnionych,
Niż na facebooku spędzonych,
Życzę zrozumienia dla innych,
Życzę zrozumienia od innych,
Życzę więcej książek i rzeczy ważnych,
Życzę mniej ludzi niepoważnych,
Życzę czekolady białej, deserowej,
Czarnej, mlecznej i miętowej,
Życzę sensu życia,
Dla mnie wciąż nie do odkrycia,
Życzę życzeń od innych,
Sercu Waszemu bliższych,
Życzę ludzi zajętych Wami,
A nie innymi sprawami i grami,
Życzę więcej mnie i Anelim,
Życzę mile spędzonej niedzieli.

Pamiętajcie, że każdy ma swoją wartość. Nie należy poświęcać czasu i myśli osobom na nie nie zasługującym /Caxi

2 komentarze:

  1. Niby nie ja powinnam to komentować, ale... Sądzisz, że nie masz do tego głowy? Te życzenia są świetne! Serio! Znalazłaś je gdzieś? Nie wierzę, że sama wymyśliłaś!😂❤😘
    Naprawdę. Mocne. Jesteś wielka, kochana. I tak błyskawicznie spełniasz moje prośby...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Anelim, te życzenia są naprawdę fajne i oryginalne, przeciwieństwie do większości życzeń składanych z tej okazji.
    No cóż, pozostaje mi tylko dołączyć się do nich ;). Wszystkiego najlepszego, dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń