poniedziałek, 5 czerwca 2017

Końce i początki. Wiersz #1

Hej... Więc oto wracam, ja, Anelim po bardzo długiej przerwie podczas której zaczęłam wątpić, czy będę to wszystko kontynuować. No cóż, byłam dość zajęta i wiele się działo w moim życiu, również wiele rzeczy nieprzyjemnych. I dlatego nie będzie już, nawet po powrocie opowiadań ani recenzji. Będą za to... wiersze.
Tak, zamiast na fanpage będę wstawiać je tu, miło mi jeśli ocenicie.

Lubię... słowa


Lubię się bawić językiem 
Jak dama buty słowa dobierać 
I z fałszywości wszelkiej rozbierać
Uśmiechy pozorów ustawione szykiem. 

Lubię ludzi mocno zadziwiać 
Jak ryb rozwarte ich oczy 
Przez moment póki życie nie zamroczy 
Lubię myśli własne wykrzywiać. 

Lubię szukać to co zgubiłam
Wśród natłoku zasad i wymogów
Wśród poetów, kwiatów i bogów 
W głębi duszy lubię co wyrzuciłam. 

~Anelim

1 komentarz: